Nu ärdet slut

Falsterbo Horseshow är över för den här gången. Trötta och nöjda har vi i kväll plockat ihop montern, ätit middag och städat i lägenheten. Nu har vi en natts skön sömn framför oss innan vi behöver lämna boendet i morgon. Fia ska lämnas av vid flygplatsen i morgon förmiddag medan jag och Mia stannar kvar i skåne för träning.

Utan att veta exakta siffror tycker vi att vi pratat med rätt så mycket folk och tagit upp fler beställningar på Stallpellets än förra året.

Idag har det varit mycket folk trots regnet. I morse såg vi ut som små blå smurfar när vi begav ossmot mässan i SCA:s regncaper :-)



Den enda solen i förmiddags fanns på dressyrbanan:


Vi har hunnit se en del dressyr idag med, bla Patrik Kittels trevliga segerritt i GP.

Idag har jag hämtat ut de härliga tjocka fleecetäckena som jag beställde från Sjöhagen. De blev riktigt snygga tycker jag. Mina hästar ska förstås få egna, sedan är tanken att jag ska kunna använda några till sponsring.


Sista två timmarna var det mer eller mindre kaos på mässområdet. Utställare började inte bara packa ihop utan de körde in i gångarna med sina lastbilar. Inte så lätt att få in kunder i montern när det ser ut såhär:




Nu säger jag i alla fall godnatt tidigt med en bild på vårt mysiga boende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE