Shopping

Självklart kan man inte vara i Falsterbo utan att lockas av shopping. Än så länge...har jag handlat sparsamt.
Nya handskar var välbehövligt eftersom naglarna sticker ut i de gamla :) Det blev ett par av favvomärket Roeckl till vardags. Jag har provat så många andra för att jag ska komma billigare undan, men det är inte lönt, inga andra är lika sköna så det är bara att kapitulera. Jag hittade i alla fall ett par av favoriterna nedsatta med en hundring. Till tävling fyndade jag ett par HV Polo till halva priset. Även i år föll jag för nåt med bling, ett glittrigt skärp tillhör nu min garderob och så har jag skaffat lite prydnader till håret. Nu börjar det ju bli så pass långt att det med lite vilje går att sätta upp.
Här är ytterligare lite införskaffat bling och färgglatt. Skall dock inte vara till mig själv utan jag har förhoppningar om att det kommer att uppskattas av en 12-årig ponnytjej. Rätt eller vad tror ni?
 
Får se nu hur jag lyckas med att begränsa shoppingen under resten av veckan. Det finns ruggigt mycket fint! Och så mycket man kanske behöver... eller hur? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE