Conny

Jag har haft massor av träningar ett tag, den här veckan är inget undantag. I måndags kväll hade jag ponnytjejerna i Helgum, i tisdags var jag på Ridklubben Östjämten, onsdag har jag mina tre grupper på ridskolan i Härnösand och i kväll har jag varit på Sundsvalls Ridklubb. Det är dessutom flera som bokar och tränar på dagtid. Det är verkligen roligt att intresset växer hela tiden. Jag har en härlig blandning av ekipage i alla möjliga åldrar, storlekar och utbildningsstadier.
I förmiddags fick Conny trava lite på lina i ridhuset. Allt i enlighet med råd från min veterinär hur vi går vidare med hans skada. Peppar, peppar, jag tror det ser lite bättre ut. Planen nu är att han ska skrittas igång så får vi se hur det utvecklas.
Håller tummarna för socker-Conny!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE