Mellofinal

Tittar på Mellofinalen. Jag har varit usel på att följa delfinalerna så jag har dålig koll på låtarna.
Först ut en mörk kille som inte sjöng rent.
Snälla! Posen var inte ens cool när Michael Jacson gjorde den!
 
Sedan en tjej som jag tyvärr redan glömt. Alcazar har i alla fall fattat det där med glitter och glamour. Fast de hade lika gärna kunnat vara med 1974, ABBA hade lika glammiga kostymer på sin tid.
 
Sen kom den mörka killen in igen... nej sorry det var visst inte samma bara lika ;) Yohio är ju söt och sticker ut lite. Jag får vibbar av Adam & the Ants när jag ser outfiten. Sanna Nielsen sjunger vackert som vanligt men lär inte gå vidare, i år heller...Ace Wilder har en klatschig låt.
 
Omöjligt att gissa utgången.
 
Sedan ett ABBA-potpurri, och se där -den mörka killen kom in igen! Nä, just det, hmm, hur skilja dem åt?
(Anton, Oscar, Robin)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE