Nu får du fundera på hur du ska göra

Fortsatt träning i Lofoten under söndagen. Alla ekipagen hade haft en natt att sova lite på saken och kom taggade till dagens träning. Dagens jobb innehöll bland annat att påbörja jobbet med sidförande hjälper för ryttarna med lite yngre förmågor. Förhoppningsvis hittar vi lediga helger för en fortsättning.

Hemfärden gick dock inte alls. .. När vi kom till flygplatsen sa mannen bakom disken bara att flyget var inställt pga tekniska problem och inga fler turer fanns under dagen. Kommentaren därefter borde få pris:
"nu får du fundera på vad du ska göra".
Jaha? ? Typ...Jag vill hem... Hur brukar man göra??

Blev att boka om alla flyg och tågbiljetter till måndagen och åka tillbaka till Sara. Det var i alla fall nån som blev glad när vi kom åter. Frida -som nu har haft skönhetssalong och lagt makeup på mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE