Gömd i ljungen

Igår kväll gick företagsgalan i Härnösand av stapeln. Tyvärr var jag inte på plats eftersom jag från början inte planerat att vara hemma denna helg. Mittnätverket Vendela höll sig bra framme, ett härligt gäng syntes på vimmelbilderna. Karin Jacobsson tilldelades priset för årets Vendela. (Jag är mycket stolt över att jag var nominerad :-) ) Och Kikki Högberg tog hem Företagarnas Hederspris. Heja, heja!
 
 
Vi har haft lite trädgårdsdag idag. Klippt gräset, rensat maskrosor och annat nyttigt. Katten höll sig i närheten mesta delen av tiden, men plötsligt var han spårlöst försvunnen. Vi funderade på vad han hittat för liggplats, han kommer ofta lomandes från samma håll. Trots att vi sökte höll vi på att missa honom. På en halvmeters avstånd... kan säga att han var väl kamouflerad.
En sväng på stan hann vi också med för att inhandla några födelsedagspresenter och för en lördsgsfika. I kväll har jag varit till stallet Det blev ett kort ridpass på Copexina som tydligen inte jobbat sedan jag satt på henne i söndags. Nu har vi grillat. Vi hann precis klart innan åskan brakade loss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE