Ledig helg!

I torsdags var jag på kurs: Fem nycklar till framgångsrik försäljning. Om att vara bekväm med att ta betalt. En nyttig kurs i Mittnätverket Vendelas regi med inspirerande Kirsi Wahlström, Blissum.
Jag behöver verkligen lära mig att tänka annorlunda runt "säljet" och bli bättre på att ta betalt för det jag gör.


Helt utanför planen blev det plötsligt en ledig helg. Mia och jag skulle ha åkt till Hogsta på dressyrtävling, men Silver är skadad så vi fick ställa in den resan.

Det innebär att jag fick en hel dag extra i går, fredag, att göra klart bokföringen pt en av mina kunder och att hela helgen är ledig. Det hör inte till vanligheterna.


I går eftermiddag skulle jag ha en lektion för Isabelle och Copexina, men hon ringde återbud, så istället passade jag på att rida ponnyn själv. Det var ett tag sedan jag satt på henne så det var nog välbehövligt.

Under lördagförmiddagen har vi rensat hemma och kört grejer till sopåtervinningen. Efter lunch tog jag en promenad ut i skogen med Isabelle och Copexina och sedan stannade jag till på ridskolan. De hade precis prisutdelning för sista klassen så jag tog en fika och for sedan hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE