Mot Lofoten

I går fick hästarna vinterskor av bästa hovslagaren Olle.


Det passade bra att få nya skor innan Conny skulle iväg till Anna. Jag lämnade av honom i Brunne under eftermiddagen. Han är verkligen lättsam att lasta och köra. Går rakt in, känns aldrig av under färden och kliver ur lugnt och fint.

Nu är alla löner gjorda och de väntande bokföringsjobben klara. I kväll åker jag till Norge för några dagars tränaruppdrag.


Hade turen att bli bjuden på lunch på Spjutegården i dag. Härlig miljö! Inte alla som kan bjuda på värmen från en öppen spis till kaffet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE