Titta in i vår monter på SIHS!

Onsdag kväll startade vi vår Stockholmsvistelse med en god middag. Jag åt en mycket god Kolja, Mia och Fia valde burgare och sedan smällde vi i oss kaffe och Ben&Jerryglass till efterrätt. Mätta och nöjda gick vi till sängs på hotellet. Vi bor på Scandic Järva Krog.


Jag vaknade tidigt i morse. Är inte riktigt van med trafik utanför fönstret, så blir det när man bor på landet... Det brukar ge sig efter någon natt eller så... Det innebar att det blev långfrukost för min del. Inte alls så tokigt ;-)

Vi promenerade tidigt bort till Friends Arena. När vi kom dit fick Mia börja med att leka detektiv eftersom vårt materiel inte fanns i montern:


Det löste sig relativt snabbt och vi kastade oss över paketen:


När montern var färdigbyggd hann vi titta lite på framridningen och på ekipagen som bekantade sig med banan.




Resten av eftermiddagen och kvällen har vi huserat i montern. Jag tycker att det var mer folk på plats än väntat innan showen startade. Kul!
Nu kör vi järnet resten av veckan! Titta in och ta del av våra mässerbjudanden! Vi finns i monter D3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE