Höstcafé

Oj, nu inser jag att det varit dåligt med uppdateringar på några dagar.

Lördag var jag och hjälpte till på Röda Korsets Höstcafé på teatern.
Brödförsäljningen gick strålande, många kom och fikade och tittade på mannekänguppvisningen. Efteråt bevakade folk klädförsäljningen för att komma åt de kläder som visats, helt galet!






Var helt slut på kvällen, misstänkte begynnande förkylning i kroppen. Har INTE tid med sånt!!

Under söndagen var jag på Timrå Hästsportförening och dömde ponnydressyr. Köpte den här fina väskan att ha domargrejorna i:


Måndag, tisdag och onsdag har jag kämpat på med lektioner ( tur det är så himla kul!) och bokföring, samtidigt som jag haft en dunderförkylning.

I tisdags invigde jag och Conny nya ridhuset på HRK. Jag vet inte om jag ska säga att det var med framgång precis, men vi satte i alla fall första bomärket i sargen. Oops!


Det var väldigt stökigt utanför och någon öppnade dörren och klev in utan tanke på att det kunde finnas hästar i manegen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE