Åter i norr

Söndag liftade jag från Djursholm med Ida Hellström. Hon hade haft med sig sin fina sexåring (som för för övrigt är till salu om någon letar efter en yngre förmåga) för träning, så vi fick hämta upp honom på Hogsta innan vi rullade vidare norrut.


Mia låg fortfarande på placering när vi for men trots dryga 68 % hamnade hon alldeles utanför placering i hård konkurrens.


Sista biten hem tog jag tåget från Sundsvall. Jag hade tur och behövde bara vänta dryga halvtimmen. Tänka sig, ett tåg i tid ;-)

Vi har haft härligt väder i helgen, kanske de sista riktigt varma och sköna dagarna innan hösten slår till på allvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE