Fotoshoot med Stallpellets

Söndagen började jag med två lektioner före lunch. Efter lunch gjorde Isabelle och jag sällskap bort till ridskolan. Senast jag satt på Conny kändes det gräsligt. Inte så att han var dum, men han stretade och var framtung och väldigt mycket sämre i höger varv. Det var så pass att jag blev orolig för att han hade ont. Tankarna på om jag skulle avbryta igångsättningen kom som ett brev på posten. Idag var det emellertid stor skillnad. Puh, skönt! Kanske att det kom motstånd för att jag ville att han skulle komma in lite till i ramen? Jag hoppas...

Nu på måndagsförmiddagen har jag varit med hela härliga Stallpelletsgänget på fotografering. Kul! Hoppas det blir många bra bilder.


Bakom scenen...


Ni kan numera beställa stallpellets på pall direkt av mig. Två pallar eller mer, hemlevererat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE