Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Jag köpte en dubbelsäng när jag flyttade hemifrån vid 18 års ålder. Sedan dess har den sängen hängt med, bara gavlarna har bytts ut mot lite snyggare.

Den sida jag sover på fungerade bra, men Kenneths resår började ge upp, så till min födelsedag bestämde vi oss för att göra en investering. Vi beställde en ny, inte alltför billig säng. Som vi har längtat efter att den skulle komma... Innan påsk levererades den så på långfredagen monterade Kenneth ihop den.


Första natten sov jag o.k. Jag tänkte väl att det var ovanan med ny säng (fast jag brukar aldrig ha problem med att sova borta) Efter några nätter i nya sängen har jag nu så ont i höfter och rygg att jag knappt kan varken ligga, sitta, stå eller gå. Dessutom är jag fruktansvärt trött eftersom jag vaknar och måste vända på mig hela tiden.

Jag är så himla besviken!
I natt tänker jag sova i gästrummet :-(



Kommentarer
Postat av: Ou

Jag har varit med om precis samma som du. Till slut gick jag till en naprapat och fick hjälp och vips är höft- och ryggont som bortblåst. Kanske läge att kolla upp hur det står till i kroppen?

2015-04-28 @ 11:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE