Andra halvlek har börjat!

Då har man avverkat ytterligare en födelsedag. Trevligt värre!



Morgonen började med paketöppning då Kenneth överraskade med presenter. En spegel med klädkrokar till sovrummet, ett par träningsbyxor och ett presentkort på skor från butiken som ska öppna här i Härnösand i mars.

Jag åkte till Rutger på förmiddagen och gick med honom till ridhuset. Tyvärr var det väldigt stökigt eftersom de har börjat sätta upp väggarna till nya stallet ( de hade förvarnat på hemsidan så det var ingen överraskning ) men han fick i alla fall jobba lite lätt på lina.

Duschade och bytte om på ridskolan för att spara tid och åkte sedan till säsongens första Vendela-lunch. Den här gången hölls träffen på restaurang B7 och det var riktigt bra. Träffen var välbesökt, faktiskt tom deltagarrekord.
Vi fick denna gång lyssna på Agneta Nyholm Winqvist om hennes företagande.
Vendelorna uppvaktade mig både med blommor och skönsång :-)

På eftermiddagen och kvällen droppade det in en jämn ström av gratulanter: elever, goda vänner och t.o.m. representanter för de ideella föreningar jag är aktiv i. Mycket trevligt!


Jag har fått många fina buketter, notera den lilla hästen i detta arrangemang!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Grattis Ingrid! :)

Svar: Tack!
ingridnystrom.blogg.se

2015-02-05 @ 17:36:33
URL: http://www.lizettepadellaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE