Allt går att sälja med mördande reklam...?

Allting går att sälja med mördande reklam:
- Kom och köp konserverad gröt!
I dag funderar jag över hur man kan bli kvitt all reklam. Jag får varje dag minst 30 reklammail. Ett tag gick jag in och avanmälde utskicken, men det gjorde ingen skillnad, reklamen fyllde inkorgen ändå. En del av reklamen hamnar i skräpposten, men långtifrån allt.
Nån som har ett fungerande tips om hur man blir av med eländet? Med så mycket skräp i inkorgen är jag rädd att det dränker något som jag borde se.Lite samma sak tycker jag att det är med Facebook. Alltför många inlägg är bara reklam. Jag avskyr när det står "föreslaget inlägg" Inte sjutton har nån av mina vänner föreslagit att jag ska få reklam!!
Nu ska jag åka till stallet och se om det går att rida Rutger i ridhuset. Det ska vara mycket stök i dag. Det var det igår med och jag fick min första riktiga brallserie på honom. Ogillar...!
Undrar vart jag ska skicka detta paket? ☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE