Bortskämd!

Jag har blivit bortskämd! 
 
Tog en kopp te och tänkte att jag för omväxlings skull skulle ta en annan smak. Men bläää 😝 .... Jag fick ett jättegott the i julklapp av Mia och nu kan jag omöjligt dricka påsteet. Tänka sig att det är så stor skillnad på te och te. 
 
 
I morse hade jag stallet och när det var klart promenerade jag bort till ridhuset med Rutger. Jag väntade mig lite bus men han var så snäll så på väg dit och hem. Lite sprattel blev det förstås på linan, men han har ju vilat i 20 dagar så jag får ju ställa rimliga krav. Han hostade till någon gång så vi gick ganska snart hem och tog beslutet att han får vila den här veckan också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE