Kul shopping !

Jobbade litegrann i morse och åkte sedan till Karin Åbergs butik. Skulle ta med kvitto och möta upp med Fia som behövde byta storlek på sin julklapp. Jag förstod att det var viss risk att gå in i butiken eftersom det var halva priset på alla modekläder.. När det är halva priset på allt hos Karin så är det verkligen på ALLT. Inget fusk med kläder som är undanplockade eller undantagna från rean, som det är i många andra butiker.

Det fanns mycket fint, så för min del blev det vinterns stor-shopping :-D
Känner mig nöjd med mina fina inköp: ett par supersköna jeans, en topp, en klänning och en långkofta.


Extra kul att handla med bra smakråd med sig, som dessutom plockar fram saker som jag själv aldrig skulle tänkt mig att prova. Nästan som att ha en egen "personal shopper" .

Efter lunch ägnade jag en bra stund i telefon med Fortnox support för att lösa ett problem med en kunds fakturor. Problemet löstes, skönt med en bra support.

Sedan åkte jag till stallet. Conny fick jobba lite lätt idag med och det kändes bra. Det var många hästar i manegen när vi kom, men han var väldigt lugn och avslappnad.

Det började blåsa utav bara den medan vi var i manegen , så jag valde att inte rida Rutger efteråt utan istället åka hem lite tidigare och laga Gunillas goda fläskfilegryta till middag. Det blir dessert även i kväll, inte helt fel med rester från nyår...


I väntan på desserten, skön stajl katten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE