Företagens galakväll

Igår var det Företagens Galakväll i Härnösand. Vi hade förfest med Mittnätverket Vendela innan vi begav oss mot St Petri Logen.

Kvällen bjöd på riktigt god, lokalproducerad mat och trevlig sällskap.
Tyvärr satt vi extremt trångt, så det var lite knivigt att skära maten och äta när man var tvungen att klämma in armbågarna.

Fina priser delades ut. Jag och min bordsgranne hade en intern tävling i att gissa vilka av de nominerade som skulle vinna. Jag hade 4 rätt av 4 ☺

Mittnätverket Vendela delade ut priset till Årets Vendela (kvinnlig inspirerande företagare) som i år blev Petra Kringstad, Tullportens Konditori.


Nu har vi ätit frukost och Kenneth och katten är såhär trötta:

Undrar vad katten varit på för galej..?

Senare idag ska jag döma dressyr i Njurunda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE