Helg mitt i veckan

I går var jag ledig, tyckte jag i alla fall... :-D När jag i efterhand tittade på vad jag gjort så:
Började morgonen i Sundsvall med en träning.

Var ledig flera timmar och var hos hästarna och pysslade. Betade lite gräs med Rutger som hade vilodag.

Gjorde klart det sista på en deklaration och skickade in till Skatteverket.
Nu har jag bara en enda deklaration kvar att lämna in. Även om det är roligt att ha gott om jobb ser jag faktiskt fram mot några lite mer "normala" arbetsveckor framöver.

Fikade med svärföräldrarna, som kom förbi.

I tisdags hoppade Anna Rutger för andra gången. Han skötte sig finfint och det kändes som om han smält och tagit till sig förra passet på ett bra sätt.

Nu har jag haft morgonstallet och fikar innan det är dags för skoning av Conny. Dagens planer på ridning efter stalltjänsten sprack då ridhustiderna blivit ändrade. Hoppas hinna ta ett pass efter lunch istället.

I slutet av denna månad ska Conny tillbaka till veterinären igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka och hoppas på. Jag tycker fortfarande inte att han ser helt fräsch ut. Gallorna har dock blivit mindre.


Jag behöver ett helt gäng hållna tummar, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE