En dag på Hippologum

Hemma efter en lång men trevlig dag på Hippologum. 

Jag började med att döma två klasser och coachade sedan Mia på framridningen. Hon red ett fint program med Romeo även om han var lite spänd. Nu har de efter två tävlingar gjort kvalen till MsvB så nästa gång blir det start en nivå upp. 

Eftersom jag ska hålla kurs i morgon var jag tvungen att åka hem så jag lämnade Umeå innan klassen var klar. Extra kul när det plingade till i telefonen när jag var halvvägs hemma och denna bild kom:

Stolt tränare 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE