Äntligen på väg!

Sitter på stationen och väntar på tåget. Äntligen på väg till Skåne och Hviderup! 

I går morse lyssnade jag på radion i bilen och där pratade de om ryggsäckar. Henrik Baryard-Jonsson tyckte att de skulle förbjudas...  (Eftersom de hela tiden pucklar på folk som är i närheten 😅) Jag tänkte tanken att jag kanske borde ta resväskan istället...

...men nej, huga så opraktiskt att gå längre sträckor med den. Förra gången jag hade resväska gick jag 5 km för att hämta hyrbilen. Det var inget nöje. Så ryggsäck fick det bli. Jag ska försöka att inte slå någon med den 😉

Har valt att inte ha med mig någon dator, så nu är det omöjligt att jobba hela veckan. Det kan jag nog leva med. Torsten skulle jag däremot velat ha med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE