Deklarationer och duktiga elever.

I veckan har jag deklarerat, deklarerat och deklarerat lite till 😃
Planen Àr att ha alla klara innan jag Äker till skÄne, det skulle vara sÄ skönt.

Ett par avbrott har det blivit för roliga trĂ€ningar. Eftersom flera av mina elever har tĂ€vling i helgen har det varit fokus pĂ„ program. 

Min duktiga junior Ellen som denna sĂ€song gĂ„tt frĂ„n B-ponny direkt till hĂ€st har haft en hĂ€rlig start pĂ„ tĂ€vlingsĂ€songen. Placering i första starten i HĂ€rnösand, tvĂ„ segrar i andra tĂ€vlingen i UmeĂ„ och idag en seger och en andraplacering i Sundsvall. Grattis! 

LĂ€ngtar till skĂ„ne! Snart Ă€r det dags 😊

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag Àr en hÀst- och kattÀlskande ekonom som har studerat vid Högskolan i GÀvle och Uppsala Universitet. Efter mÄnga Är som ridskolechef i smÄland och HÀrnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrtrÀning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svÄr dressyr och Àr dressyrdomare pÄ MsvB-nivÄ. PÄ fritiden har jag ocksÄ en mindre hobbyuppfödning av dressyrhÀstar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE