Hej då skåne!

Nu sitter jag på tåget på väg hem. Jag hade så gärna stannat på Hviderup ett tag till, men... gör man av med pengar så får man väl lov att jobba ihop dem med 😉

Mattias red Rutger i förmiddags innan jag åkte, så idag var jag enbart läktarryttare. Bytena är stökiga, för besvärligt för att jag ska vilja ge mig på dem.


Planen är nu att Rutger får åka hem över sommaren och jag jobbar vidare med allt utom byten. Förhoppningsvis är det bra för det mentala. Just nu är även en del som gått bra förut svårt, men det hänger säkert ihop med att han blir så himla ivrig och vill göra allt på en gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE