Skräp eller en skatt...?

Jag börjar på allvar tro att jag är lite skadad...

Jag sitter med i en arbetsgrupp för ridklubben och på senaste träffen kom frågan upp att man önskade få fatt på gamla ekonomiska rapporter. Frågan ställdes om jag eventuellt hade något kvar. Mitt svar var att jag trodde det och att jag skulle kolla. 

I eftermiddag har vi nästa träff så i morse gick jag ut i förrådet. Det tog inte en minut att pricka exakt var pärmarna låg - och se där: handlingar sparade i daterade pärmar från 1998 och fram tills jag slutade. 

Det kan se ut som skräp men vara en skatt! 😂😉

Hälsningar från Ingrid 
-som definitivt är sin fars dotter... Känner igen symtomen från min farfar med så det är nog djupt rotat i generna 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE