På tapeten

Har jobbat i mitt anletes svett den här veckan. Jag har massor av bokföringsjobb och kommer vara borta en del på jobb framöver, så det gäller att ligga i. 

Mitt nya kontor börjar så sakteliga ta form. Tapeterna är nu uppe och till veckan ska golvet in. Som jag längtar tills det blir klart. Både gott om plats och svalare än mitt nuvarande lilla kontor på övervåningen.



I morse red Mia och jag tillsammans ett pass i manegen och i eftermiddag åkte vi till Hudiksvall. I morgon är det tävling. Tjoho! 
Håll tummarna! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE