Snåljåp

Idag kom straffet för att jag är en snåljåp mot mig själv... För dem som minns provade jag ridstövlar i Falsterbo... Hittade ett par som var perfekta, men tyckte det var för mycket pengar och tänkte att jag gnider på mina gamla ett tag till. 

Vad händer? Jo självklart, idag gick de sönder. Så nu har jag tävlat med stövelfodret nertryckt under hälen. Mindre bekvämt, men skyll sig själv! 

Min duktiga Rutger skötte  sig finemang i sin klass Medelsvår C:1. Han var lite på hugget och en aning stark. Jag märker att jag då vill backa av lite, vilket gör att intrycket blir något försiktigt. I morgon ska jag släppa på kontrollen... 😉
Våra dryga 67% räckte till en tredjeplacering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE