Jul igen

Så var det jul igen.


Jag började traditionsenligt morgonen i stallet innan vi åkte till Ullånger.

Jag har haft ett väldigt bra år, och tydligen har jag gjort nånting bra emellanåt också, för jag har verkligen fått fina och användbara julklappar.

En ny klocka. Helt oväntat men mycket välkommet då min gamla tappat glaset.

En parfym. 
Lite komiskt för jag konstaterade dagen innan julafton att den förra flaskan jag fick av Kenneth nu var helt slut. När jag sa det kommenterade Kenneth att jag ju kunde sagt det tidigare... jag blev riktigt överraskad att han faktiskt hade sån koll att han köpt en åt mig. Där lurade han mig helt.

En jättefin fleecetröja med hjärta och bling fick jag av Mia och Fia. Nästan för fin att ha i stallet... 😉

Torsten uppskattade också sin julklapp, men inte riktigt på det sätt jag trott. Han använder den som gosedjur istället för att leka med 😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE