Sista rycket

Ja, så är det snart slut på detta år. Sista veckan har gått i rasande fart. Det är många som vill ha jobb gjorda.


I morse hade jag träning i Sundsvall. Jobbade sedan hos en bokföringskund och på eftermiddagen mötte Kenneth upp och vi passade på att köpa de två sista hyllorna som jag ska ha på kontoret.

Det var en del folk på IKEA... Vi passade på att ta en sväng i shoppingcentret också, men det blev inte minsta lilla pinal inhandlad. 


I morgon planerar vi en lugn kväll hemma. Egentligen skulle jag ha stalljour, men Karin och Janne kom hem tidigare än väntat så jag kommer inte behöva åka in till stan. 


Nyårsnaglarna är fixade i alla fall. Bort med tomtarna och dit med svart och glitter.

Kan konstatera att en katt kan sova på alla möjliga sätt och ställen. En del är dock något trånga nu när han är fullvuxen. 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE