Skåprensning och fina Romeo

I morse var jag och Mia först på plats i ridhuset, inte helt ovanligt... Mia jobbade på med piruetter och skolor i dag. På slutet trampade hon honom lite och idag var det nog bästa gången hittills. 

Jag gillar Romeo skarpt, en sån häst som jag gärna skulle ha. Både snygg och vettig i skallen. Är riktigt nöjd med att vi hittade honom.

Väl hemma igen satte jag mig vid datorn och jobbade tills Kenneth kom hem på eftermiddagen. Planen är att jag ska vara lite ledig en dag under veckan istället. 

Nästa helg är det loppis på Arenan. Jag rensar skåpen och hoppas få lite prylar sålda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE