Inga pollenproblem här inte

Dagens klasser hade tyvärr inte så många startande, men några fina ponnys har jag i alla fall fått se. Jag har dömt inte mindre än fem olika program under dagen. Från Lätt C:1 upp till FEI Lagtävlansprogram för ponnyryttare.

I vissa fall kan man märka att det är i början av säsongen för ponnyerna blir lite spända och då blir det inte så lätt att rida program. 

Vi var tidigt klara idag och jag har sysselsatt mig med att läsa lite bloggar. Jag hinner sällan det annars så nu hade jag lite att "ta ikapp". Gick in på en av bloggarna och min första tanke var att -men har hon slutat uppdatera bloggen, det ser ju ut att vara från i höstas med barmark. Strax insåg jag dock att näe, det är ju inte snö i hela Sverige fortfarande 😜
Här i Vännäs är det i alla fall gott om den vita varan. Positivt med det är i alla fall att pollenrapporterna lyser med sin frånvaro 😃
Mössa och täckjacka på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE