Spårläggning?

Kommer hem efter arbetsdag borta. Och ja, katten har varit ensam hemma fler timmar än vanligt. Men han verkar ha roat sig kungligt...


Jag möts av en ivrig kisse och en BH i entrén, i hallen fortsätter spåret med fler underkläder - in i köket, finrummet, trappan upp... Tvättkorgen är nästintill länsad på mattes underkläder. Uteslutande mattes, husses ligger vackert kvar.
Ska bli spännande att se om det dyker upp fler delar allteftersom.

Och bej, jag bifogar inga bilder... det känns aningen för privat 😂


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har kollat igenom din blogg och såg en bild på d-ponnyn Joey. Är han född 2008? För jag hade en favorithäst på Enskede ridskola som flyttades till kuskahus i Skåne och vad jag vet är han född 2008. Sen vet jag inte vart du har köpt honom men jag har letat efter honom och kanske hittat honom nu. Tacksam för svar! /Julia

Svar: Jag kollar och återkommer. Han kommer i alla fall från en hästhandlare, vet dock ej vem.
ingridnystrom.blogg.se

2016-03-01 @ 21:22:32
Postat av: Anonym

Hej, har du kollat upp med Joey? :) /Julia

Svar: Det verkar inte vara samma ponny. Mvh Ingrid
ingridnystrom.blogg.se

2016-03-16 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE