Inför första advent

Lördag blev det så äntligen ridning! Rutger var pigg och det kändes lite i kroppen på honom att han inte gymnastiserat på en vecka, lite svårformat och så. Det blev mycket galopparbete eftersom det är enklast när han är lite "på".

Städade och satte upp adventsljusstakar och stjärnor, hittade den lilla kitschiga plastgranen som jag tidigare tänkte slänga. Nu fick den flytta in på kontoret, där passar den bra.

Jag har också målat naglarna i julrött, passar bra inför julskyltningen och adventsfikat.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jösses så vackra naglar! <3
Gör du dem helt själv?
Jag är ju så himla opiffig men just snygga naglar önskar jag att jag kunde ha och göra, ser så roligt ut och är så snyggt på jobbet

Svar: Tack! Japp, jag gör dem själv, med gellack som härdar i UV-lampa. Det håller ca tre veckor.
ingridnystrom.blogg.se

2016-11-28 @ 23:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE