Trögt

Tyvärr får jag inte bloggen att fungera särskilt bra sedan senaste uppdateringen av Blogg.se-appen. Därför blir det lite klent med inlägg.

Rutger har roat sig med att både tappa en sko och få en böld precis där sadelgjorden ska sitta, så det har inte blivit någon ridning alls den här veckan. Surt! När jag inte rider blir jag lite trött och less, tycker att allt är segt.

I morgon hoppas jag kunna lägga på sadel igen.

Veckan har mest bestått av jobb. Bokföring, träningar och så var jag en dag på tur med en elev för provridning.

Black Friday -jag känner mig nästan lite allergisk mot fenomenet. Det verkar dock ge handlarna en raketstart på julhandeln. Jag har undvikit affärerna eftersom jag inte gillar REA-trängsel. Var förbi på Röda Korset Kupan och hämtade räkningar och passade i alla fall på att gå en runda i butiken. De hade fått in ett par sprillans nya handväskor, så nu ska min gamla få gå i graven eftersom jag fyndade en för en hundring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE