Hipp hipp hippa

Måndag och tisdag kväll hade jag lektioner på Arenan. Roliga grupper med såväl dressyr, hoppning och markarbete. När jag kom hem på tisdagkvällen hann jag bara äta, sedan blev jag jättedålig i magsjuka. Hela onsdagen var jag slut och färdig. Lyckades i alla fall pallra mig iväg och ha två träningar, men möten fick jag ställa in.

På torsdagen var jag på benen igen, om än lite matt.

Lördagen började jag i manegen med Mia. Ljög mig blå varför vi var tvungna att vara tidigt ute... men förklaringen var förstås... möhippa för Mia resten av dagen 😄

När Mia kom hem väntade gänget med frukost. 


Efter en rejäl frukostbuffé åkte vi vidare till Sundsvall. Där lunchade vi såsmåningom, var på nöjeshallen och åkte go-kart, pangade på varandra i laserhallen och sköt i jaktsimulator. Jättekul! Det känns i låren idag 😉




Sen blev det sminkning och bubbel innan en mycket god middag intogs på Löruddens restaurang. 





Jag gav upp och åkte hem vid halvett-tiden när de började fundera på krogsväng.

Rutger fick tillbringa dagen i Hudiksvall på hopptävling med Anna. Det gjorde han med den äran. Felfri i debuten i 1m. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE