Bekräftelsebehov

Alla människor har ett visst bekräftelsebehov. Behöver bli sedda och älskade. 


En del verkar dock ha ett i det närmaste omåttligt behov av att synas och bekräftas. 

Vad är det som gör att dessa personer inte har någon som helst förståelse för att andra också behöver lite plats?
Jag  tänker att de om några borde inse detta utifrån hur de själva fungerar?

Tycker detta är jobbigt, inte bara när jag själv "drabbas" utan även när jag ser andra bli osynliggjorda. 

Den här hårbollen kan dock få vara universums mittpunkt precis som han önskar 😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE