Hej Skåne!

I går startade Mia och Romeo en Intermediaire I. Tyvärr var domarna ojämna denna gång, två på dryga 63% och en på 58... Så kan det vara ibland.  Bara att ta nya tag. 


Det har i alla fall varit en bra helg. Vi lämnade Strömsholm med en rosett och en massa goda erfarenheter. 

Resan vidare till Skåne gick bra. Romeo har verkligen blivit så mycket bättre att transportera. Numera står han mestadels stilla. Enda gången han stökar är när vi behöver stanna. 

Strax efter 21 anlände vi till Hviderup och installerade Romeo. Jag hälsade förstås på Rutger som verkade känna igen min röst. 

Vi letade oss sedan fram till vårt boende.

Familjen Lindeblad som köpte Don Silvio av Mia är generösa och låter oss bo på deras fantastiska gård. 

Såhär mysigt är det där vi kommer att sova:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE