Tårtkalas

I fredags fyllde jag år. Inget jämnt eller så, men det har ändå blivit en del firande i helgen. 


Gick ut hårt efter lunch på fredagen med tårta hos en kund. På fredagskvällen kom Mia, Fia och Micke förbi med fina blommor och naturligtvis åt vi tårta.

I går, lördag, var delar av släkten hit och det är klart att vi åt tårta. 😃

Jag hade planerat en helledig helg, men i morse åkte jag ändå ut till Hästsportarenan och hjälpte Mia. Jag har nog lite ridabstinens...


Rutger har det bra hos Mattias. Jag pratade med honom i fredags och bytena går bättre nu än förra gången han var hos honom. Mattias tyckte att Rutger blivit såväl starkare, mer rakriktad och mognare. Han får rida vidare lite till innan jag själv åker ner för ridning.


Nu finns litegrann tårta kvar av nr 3... så Kenneth och jag får väl "offra" oss och fira idag också 😉


Vill passa på att visa en av mina fina orchideer som jag fick beröm för igår ( inte illa från en som jobbat som florist...)

Denna fick jag på min 50-årsdag och den har i princip blommat sedan dess: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE