Home alone

Kenneth har varit på fisketur under veckan, så jag och katten har fått klara oss själva.


Testade ett nytt foder, som jag inte trodde Torsten skulle äta, men där tog jag fel. Han är alldeles tokig i det. Märkligt, eftersom han inte är särskilt förtjust i deras andra varianter. Läste dock lite för snabbt när jag tog upp den första påsen och fick det till "Havsörn" -och tänkte direkt att det kan man väl inte mata katten med, havsörnar är väl en hotad art...😂

Rutger har fått gå två hopp- och två dressyrpass i veckan. På måndagen kändes han jättefin, några dagars vila hade gjort gott.


Anna har sedan hoppat två dagar. Som vanligt tycker Rutger att det är skitkul.

Idag har Rutger haft vilodag och i morgon ska jag rida tillsammans med Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE