Jobbrace

Just nu känns det som  om  jag  kör ett jobbrace. Det gäller att jobba undan det som är liggandes eftersom jag och Mia snart åker söderöver för ett tag.


I veckan har jag också haft en hel del träningar samt hunnit med två halvdagar utbildning. En med Skatteverket och en i Mittnätverket Vendelas regi.

I dag har jag varit en vända till Arenan och delat ut priser i en ponnyklass som jag sponsrat. Sedan åkte jag och tömde stallet på alla grejor inför flytten. Så nu är stallet tomt och  trailern full... Hoppas kunna lasta av allt på nya stället i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE