Som hemma

Efter en god natts sömn med sovmorgon åt jag frukost med de obligatoriska pannkakorna. Lyxade till det lite extra med nötkräm på och kände mig riktigt busig 😉

Sedan tog vi en sväng på stan. Det var riktigt längesedan jag var i Växjö, men när vi kom ut så kom jag ihåg att när jag bodde i Vetlanda var det hit vi åkte om vi ville shoppa något som inte bara fanns på de stora kedjorna. 

Jag som nästan uteslutande köper mina kläder secondhand på Röda Korset Kupan shoppade faktiskt loss på ett par svarta jeans och en blus.

Efter lunch var det slut på lördagsledigheten. Då åkte vi iväg på studiebesök till två ridskolor i Växjö.


Alltid lika intressant att komma till nya ställen.
På det ena kunde en nästan tro att kontoret tillhörde Doktor Krall... med gerbiler, hamstrar, grodor och fiskar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE