Det händer grejer

Himmel så dålig jag blev.
Har legat hela veckan, faktiskt kan jag inte minnas att jag någonsin haft sån influensa. 
Jag avskyr att inställa uppdrag, men den här veckan har det varit helt omöjligt att jobba.
Nu, lördag, är jag i alla fall bättre men hostar, har ont i halsen och framförallt saknar helt röst. Mindre lyckat för en tränare.

Rutger har fått vila hela veckan och i fredags passade jag på att vaccinera. Tänker att då frestas jag inte att anstränga mig och börja rida redan under helgen.

Som tur är har jag haft kanonhjälp i stallet hela veckan. Evigt tacksam för min hjälpsamma hyresgäst Julie.
Grabbarna i hagen verkar i alla fall ha det bra. Tydligen vet de inte foderpriset i år, eftersom de envisas med att dra ut och bädda med det.

Till veckan händer det spännande grejer... den som väntar får se. 
Ledtråd: jag letar ny sadel... 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE