Tävling i Hudik

Förra helgen var Mia och jag i Hudiksvall.
Rutger och Ivanhoe var med och jag både tävlade och dömde. Dessutom sponsrade IngRid Nyström AB med täcken och schabrak.

Rutger gick MsvC:1 båda dagarna och gjorde det bra.
På lördagen knep vi den blågula rosetten. På söndagen fick vi nöja oss med andraplatsen, men ritten var bättre. En något taggad Rutger gjorde att jag fick en miss i en halt och ena enkla bytet.

Väldigt trevligt arrangemang som jag hoppas ännu fler ekipage hittar till nästa gång.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE