Snygg i sociala medier

I går var jag på kurs: Snygg i sociala medier.
Jättebra kurs ledd av Lindalii Lundberg som är designer.
Hon presenterade vad man kan tänka på för att få till snyggare inlägg i sociala medier.

Det var verkligen kul och inspirerande!

Nu har jag "hottat" upp min gamla fula bild till kursen Grönt Kort för tävlingsryttare. 
Den nya kommer att se ut såhär. (Datumen är ännu så länge preliminära)


Två Instagram-inlägg har jag också knåpat ihop.

Igår:

Och dagens:


Viss risk för att ni tvingas se mig leka med bilder ett tag 😂

I förmiddags red jag igenom programmet jsg ska tävla till helgen. Det blir debut med Ludde!
Vi rider MsvC och det enda som var svårt var...fattningen ur trav. Oops, jag fattar i princip alltid från skritt 🙈
Men, vi har ju en hel vecka på oss att trimma dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE