Snökaos

Usch och fy vilket väder det varit senaste två dagarna!
Blötsnö och regn om vartannat.

Morgonen började med att katten kom in fullkomligt nerskiten precis när jag var på gång att fara på jobb...

Bara att "städa katt" innan jag gav mig iväg.
Lämnade katten ren och lite päls fattigare, för att åka till Ö-vik och hålla träningar. 

Förvånas över hur bråttom många bilförare har trots det besvärliga föret. 
På vägen hem blev jag stående på E4 efter en olycka. Förseningen gjorde att båda mina hästar fick vila idag eftersom jag hade ett bokat kundmöte på kvällen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE