Det där ögonblicket...

...när en kliver ur duschen och inser att en inte har med sig någon handduk. Det var precis vad som hände i förmiddags.
Bara att göra det bästa av situationen 😎

Tisdagen har bjudit på flera saker utöver de vardagliga.
Först hade Mittnätverket Vendela en företagarlunch då vi var inbjudna till residenset. Rekordstor uppslutning med deltagare även från våra "systerföreningar" Klöver Dam, Q-nätverket och Futura.


Kaffe på residenset med Ann Timan/Fysiomovement och Anna-Maria Svedberg/ Etologica.

På kvällen var jag på teater, även här i sällskap med företagarkollegor.
Vi såg "En stört skön monolog" ( och ja, det SKA vara särskrivet 😉) med Teater Soja.

En bra dag!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE