VM 1990

Sitter med pappa i Sandviken. Han har fört över ett videoband som han hittade i min garderob i flickrummet till digitalt format. Så nu tittar vi på ryttar VM från 1990 och hör Anders Gernandt och Ingamay Bylund kommentera.

Då det begav sig var jag på plats, och tyckte det var fantastiskt...
Det var det, en superupplevelse! Men...jag kan lugnt konstatera att allt går framåt. 
Det var inte bättre förr 😉

För ett tag sedan pratade jag med Mia om att de i ett av de nya programmen lagt in mellangalopp med byte på diagonalen. För henne helt nytt  men jag påminde mig om att det funnits i program tidigare. Lite "byte i flygande fläng" sa jag.
Konstaterar att japp, här ser vi det på filmen, och exakt samma kommentar hör jag nu Gernandt säga på filmen 🤣🤣🤣

Pappa och jag har också festat på sushi som jag köpte med mig från Härnösand.

Idag blev jag bestulen... Ibland undrar jag över folk...De har nämligen stulit mitt kulskydd frpn bilen när den stod på parkeringen utanför en av mina kunder. 
Undrar om det var Subaru-märkningen tjuven var ute efter?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE