Skön midsommar!

Började dagen med att möta upp Mia vid betet för ett ridpass på Upan. Utan häst i stan själv får man ta chansen att låna av andra som är på midsommarfirande ;)

Har  sedan haft en skön midsommarafton med besök av Kenneths släkt. Trevligt sällskap och en massa god mat.



Syrener är för mig lika med sommar! Massor av minnen från barndomen, tänker alltid på Sandviken och dess slaggsten och syrén.

Katten nemo verkar ha fått midsommarkattfnatt! Klättrar högt upp i tallen och biter och sliter av de grenar som tydligen är i vägen för hans fortsatta framfart.



Kattfnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE