Lossa inte hö i fleece!

Idag har jag ridit Conny några varv i ridhuset, bokat in lite jobb, matat hästar i Brunne, mockat och burit hö. Intressant va ;)
Verkar inte som om det händer så mycket mer idag så jag ska bjuda på en bild varför man ska välja annat än fleece när man lossar hö :D
 
 
Så kan det gå när man överraskas av ett lass hö på stallplan...
 
Jag brukar inte längta till helgerna, alla dagar är lika bra, men nu vill jag det ska bli fredag. I helgen åker vi till Högbo Ridklubb, tjoho!
 
Ibland undrar man hur det är möjligt:
- att köpa en skiva i Sverige 159 kr
- att beställa samma skiva i USA  1 dollar och 30 cent (50 spänn med frakt)
 
Där går gränsen för att handla lokalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE