Lövsta Future Challenge

Fredagen startade med blodvite i duschen. Jag och tvålbehållaren kom inte överens, vilket ledde till att den sköt skarpt med locket. Naturligtvis landade det mitt på min näsa och blodet började rinna. Aj aj :( Inte fick jag tillbaka locket på plats heller, så det var bara att erkänna sabotaget i receptionen...


På förmiddagen hann vi se Lövsta Future Challenge, unghästarna och clinicen innan det var dags att göra lite nytta i montern.
Imponerad av den danska ryttaren på den unga fuxen som stod som ett ljus hela prisceremonin. Det borde ge extrapoäng!


På kvällen blev det raka vägen till hotellet och sängen efter stängning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE