Om Röda Korset i Nordkorea

Måndag var det fullt upp. Började i stallet med utsläpp av Conny till sjukhagen och for sedan iväg på bokföringsjobb resten av dagen. På kvällen åkte vi iväg och hämtade Stallpellets, det har gått mer än vanligt nu när Conny stått inne.

Jag hann också gå på en föreläsning på biblioteket


Vi fick höra Jim Dawe berätta om sitt uppdrag för Röda Korset i Nordkorea. Intressant och svårt att tänka sig hur det kan vara.

Idag har jag varit på ATG-kliniken med Conny för ytterligare en spruta. Återstår en till nästa vecka, sedan är det bara vila och hålla tummarna som gäller.

Fina Rutger fick jobba lite i manegen. Han sköter sig finfint. Jag är så glad att mina unghästar är så snälla och trevliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE